03 December 2010

Mangsa Bunuh Berhampiran Masjid Wilayah (Jalan Duta)

Pagi semalam pelik jugak nampak ramai orang kat tepi jalan menghala ke Masjid Wilayah. Nak kata ada eksiden, tak nampak pulak kereta @ motor yang terbalik ke, kemek ke. Ni gambar aku snap dari ofis.

Aku pun dengan perasaan ingin tahu (+ rasa bosan gile duk kat ofis ni pegi menyibuk kat bawah). Rupa-rupanya ada mayat orang kena bunuh yang dijumpai oleh pekerja TNB dalam longkang depan ofis aku ni.

-lubang yang tempat mayat dijumpai-
-pekerja TNB di sebelah kanan gambar (orang cakap diorang yang jumpa)-

 -Bomba dengan peralatannya-

-Ntah apa nama alat ni, tapi itula yang digunakan untuk menaikkan mayat-

 -Tali diikat pada 'winch' kereta bomba-

-mayat dinaikkan-

-yang pakai vest polis tu, abang cameraman polis-

-mayat yang telah dinaikkan-


-Geng-geng CSI pun ada. Tak nampak pulak Horatio Caine-

-plastik dibuka untuk pengecaman-

-plastik diikat untuk menghantar mayat ke Hospital Kuala Lumpur-

Actually banyak lagi gambar aku snap, tapi nak upload punya la seksa.

Apa-apa pun, aku tabik dengan semua yang terlibat terutamanya Bomba. Sanggup diorang turun ke dalam longkang yang dipenuhi air tu untuk menaikkan mayat.

Dari apa yang aku dengar-dengar mayat tresebut dipercayai  lelaki, berkulit cerah.

p.s: tunggu berita TV3 tak keluar pun beritanya. Hampeh, rupa-rupanya keluar NTV7

0 org nak komen: