22 September 2010

Reply dari bos besar membuat aku terguling-guling menangis keinsafan.....

Salam...

Hahahahahaha....rajin bangat aku update blog. 2 hari berturut-turut ada post. Habis bateri blackberry i. Kena gedik2 mintak kat sugardaddy belikan i telefon tangan lagi canggih....

Oppssss, sebelum tu, ngkorang patut baca post kat sini dulu sebelum baca post ini. Sebahagian info terpaksa di hitamkan, nanti kena saman pulak aku. Sila la klik kat gambar untuk lebih jelas ye?

ini adalah reply dari bos bahagian keselamatan.





Ini adalah reply dari aku. 





Ini adalah reply dari beliau sebentar tadi yang mana aku dah malas nak reply. Ye la, bos kan semua betul. Orang bawahan jugak yang salah. Perenggan yang first tu buat aku rasa 'lemah' nak reply. Kalah Karam Singh Walia



notakaki:

- Diorang baru letak kon tu dalam 3 @ 4 bulan, sedangkan staff dah parking kat luar semenjak ofis di buka;
- Ada kon keselamatan ke, kereta parking ke, jalan maintain jem time orang nak balik kerja.
- Sejak bila ada peraturan letak kon keselamatan kat situ? Aku tak dapat memo pun. Ada ke memo?
- Kesimpulannya?   Lu pikirla sendiri.......

0 org nak komen: